+998 787 777 787
Mijoz korporativ karta bilan to‘lay olmaydi. Shaxsiy hisob va kompaniya hisobi mavjud.

Mijoz korporativ karta bilan to‘lay olmaydi. Shaxsiy hisob va kompaniya hisobi mavjud.

Operator ilovaga qaysi akkaunt orqali kirilganligini aniqlaydi. Profilni ochishda ekranda nima yozilgan. Voqealarning keyingi rivojlanishi ikki tarmoqqa bo‘linadi: 1. Agar u yerda shaxsiy hisob ko‘rsatilgan bo‘lsa, siz balansni tekshirishingiz kerak va shundan keyingina quvvat berishni boshlashning standart protsedurasi boshlanadi. 2. Agar u yerda kompaniya hisobi ko‘rsatilgan bo‘lsa, mijoz kompaniya hisobvarag‘ida pul bo‘lsa, darhol quuvat berishni boshlash bosqichiga o‘tadi (hisobni to‘ldirmasdan). Kompaniyaning balansini buxgalteriya bo‘limi yoki texnik yordam tekshirishi mumkin.

<< Orqaga